tel.: 512 155 652

HOUSELAND Robert Pawilcz
ul. Chmielowa 27
tel.: 512 155 652
e-mail: biuro@houseland.pl

Najczęściej zadawane pytania



Czy zawsze sprząta ta sama osoba?

Tak, do Państwa domu jest przypisana jedna osoba. Takie rozwiązanie zapewnia dobre rozpoznanie Państwa preferencji i wysoką efektywność wykonywanej pracy.

Czy muszę mieć własny odkurzacz?

Nie. Używamy własnych profesjonalnych odkurzaczy o wysokiej sile ssania. Wykładziny i dywany odkurzamy z użyciem trzepaczki elektrycznej.

Czy muszę kupić jakieś środki?

Nie. Używamy własnych środków czystości, ręczników papierowych, ściereczek z mikrofibry oraz mopów.

W jaki sposób jest wyceniana usługa sprzątania?

Decydującym czynnikiem jest czas wykonywanej pracy. Każdy dom jest inaczej umeblowany, wyposażony. W zależności od rodzaju podłóg, ilościmebli, ilości łazienek, rodzaju zabrudzeń, sprzątanie zajmuje mniej lub więcej czasu. Sprzątanie domu o powierzchni od 150-200 m kw. kosztuje ok. 100-120 złotych tygodniowo plus podatek VAT.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT.

Czy dom musi być jakoś przygotowany do sprzątania?

Nie. Wystarczy, że Państwo określą zakres usług w trakcie pierwszej rozmowy i zadbają, aby do domu można było wejść. Jeśli czegoś nie jesteśmy pewni – pytamy.

Czy można zamówić dokładne sprzątanie jednorazowo?

Oczywiście. Wystarczy zadzwonić. Umawiamy się i sprzątamy. Porządki wiosenne, przedświąteczne, mycie okien, mycie lodówek, czyszczeniepiekarników itp.

Czy w ramach regularnego sprzątania sprzątacie również garaże?

Tak, jeśli tego Państwo sobie życzą.

Czy przy okazji sprzatania możecie poprasować kilka rzeczy?

Oczywiście. Prasujemy w Państwa domu lub zabieramy prasowanie ze sobą.

Skąd pewność, że Pani sprzątająca wie co robić?

Zatrudniamy osoby z doświadczeniem w sprzątaniu. Każda nowa osoba jest odpowiednio przeszkolona. Pierwsze sprzątanie na „nowym” domu odbywa się pod nadzorem i z pomocą właściciela firmy.

Czy ktoś sprawdza jakość wykonywanej pracy?

Tak. Regularnie kontrolujemy jakość wykonywanej pracy. Państwa satysfakcja i dobra opinia jest dla nas najważniejsza.

Do kogo mam zgłaszać zastrzeżenia?

Do właściciela firmy. Nie muszą się Państwo martwić, że Pani sprzątająca się obrazi. Nasi klienci często korzystali z usług indywidualnych osób, które nie zawsze rozumiały, że klient płaci i wymaga.

Co, jeśli coś się zniszczy w trakcie sprzatania?

Dla bezpieczeństwa Państwa i naszego posiadamy polisę ubezpieczeniową.